Bestellen

Als je een product hebt gekozen, dan kun je deze in het winkelwagentje plaatsen. Heb je een cadeauset uitgekozen? Vergeet dan niet de juiste kleur decoratiegrind te kiezen. Zodra je een product in het winkelwagentje hebt geplaatst, dan krijg je ook een daadwerkelijk winkelwagentje te zien, rechtsboven in het menu. Wil je afrekenen? Klik dan op het winkelwagentje.

Ben je een nieuwe klant; vul je gegevens in en maak een account aan. Ben je een terugkerende klant; vul je e-mail en wachtwoord in. Je gegevens worden dan automatische bewaard. Als je je wachtwoord bent vergeten kun je jouw e-mail adres invoeren en wordt er een nieuw wachtwoord toegestuurd, deze kun je daarna altijd nog wijzigen. Wij adviseren om het vakje ‘account aanmaken en gegevens bewaren’ aan te klikken, dan blijven je gegevens bewaard voor de volgende keer.

Verzendkosten

Voor elk product is ingesteld hoeveel het kost om deze te laten bezorgen. Losse marimo's en de meeste oesterschelpen worden geleverd door middel van een brievenbuspakketje (€4,00), de overige producten gaan via pakketpost (€6,95). Op dit moment worden alle pakketjes verstuurd met PostNL. Je krijgt altijd een track-and-trace code via de mail. Geen track-and-trace code gehad? Neem dan even contact met ons op!
Als je het pakketje op wil halen in Delfgauw of in Utrecht Centrum, dan betaal je natuurlijk geen verzendkosten.

Betalen

Op dit moment kun je alleen betalen door het bedrag over te maken. We werken hard aan andere manieren van online betalen! 

Verzenden en levertijd

Je pakketje wordt verstuurd binnen 7 werkdagen na betaling. Omdat de pakketjes worden verstuurd met PostNL, zijn we allebei afhankelijk van hoe snel zij zijn! Meestal versturen ze binnen één dag, maar het kan wel eens zijn dat ze er wat langer over doen. Zeker met de feestdagen zou het wat langer kunnen duren.

 

Heb je je bestelling met spoed nodig? Stuur dan even een berichtje naar contact@studiomarimo.nl, neem contact op via Instagram of stuur een Whats-App berichtje naar +316 40 82 69 16.

 

Je kan je pakketje ook ophalen in Delfgauw of in Utrecht Centrum. Neem in dat geval ook even contact op via contact@studiomarimo.nl, dan spreken we een datum en tijd af.

Retourneren

Omdat marimo's natuurproducten zijn, zijn ze allemaal uniek. Het kan dus voorkomen dat ze er iets anders uit zien of niet een perfecte ronde vorm hebben. Is je product niet helemaal wat je had verwacht? Stuur het dan binnen 14 dagen terug. LET OP: wij zijn niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte en/of stukgeraakte poststukken die aan ons geretourneerd worden, in deze gevallen kunnen wij retouren niet verwerken. We adviseren het te allen tijde aangetekend aan ons te retourneren. Je krijgt bij retourneren het aankoopbedrag van het product terug, maar de verzend- en retourkosten zijn voor eigen rekening.

Marimo's dienen te allen tijde in de originele verpakking mét water worden verstuurd. Indien dit niet het geval is, zal het aankoopbedrag niet worden geretourneerd. Bij marimo-cadeausets dient het decoratiegrind in de originele verpakking, de marimo in de originele verpakking mét water en de pot droog te worden verstuurd. Indien dit niet het geval is, zal het aankoopbedrag niet worden geretourneerd.